Horný Kalník 2009- špeciálna výstava

12.12.2010 17:44

 

Sobotu, 19. septembra, sme prežili na výstave v Hornom Kalníku.
Musím skonštatovať, že ešte som nezažila takú príjemnú komornú atmosféru na výstave, ako tu. Príjemné počasie, príjemní ľudia, no proste super
Výstava bola presunutá vonku. Ja som konečne videla celú výstavu, lebo hlavne,keď sú výstavy v halách, ja som ako technicko-organizačný personál.
Vyzdvihnúť čísla, nájsť miesto, starať sa o pohodlie našich hviezd, kontrolovať stav ich kožucha,….a tak mi veľakrát ujde posudzovanie.
Aspoň že mi potom manžel poskytne referát,kto a ako sa umiestnil. No a bola to pre mňa aj prvá výstva,kedy som išla s našimi slečnami do kruhu ja.
Najprv sa mi do toho nechcelo, čo ak im to pokazím práve ja? Ale skúsila som to.
Naša kólia skončila s VD-čkom- pre hmotnosť. Váži 25 kg. Nejaké tie 2 – 3 kg by mohla schudnúť, ale ja z nej koliacku anorektičku nechcem spraviť.
Pán posudzovateľ M.Redlicki jej dal takýto posudok: harmonická, samičí výraz, dobrý stop, príliš vyklenutý nos, dobré uši a oči, jemná dolná čelusť a špicatá tlama, dlhý krk, správne uhlenie končatín, voľný pohyb hrudných končatín, pekná srsť, ťažký pohyb pre nadváhu- s tým posledným nesúhlasím, no ale rozhodca je rozhodca V našej triede- strednej – rozdal len VD-čka.
No a naša šeltička šelmička bola za hviezdu. Získala CAC, BOB a Víťaz špeciálnej výstavy – fenka. Dostala takýto posudok: dobré proporcie kostry, pekná hlava, výborný výraz, pravidelná dĺžka tlamy, veľmi dobré uši, správne uhlenie predných končatín, správne vyvinutý hrudník, paralelný postoj predných končatín, dobrá línia, správne uhlenie panvových končatín, pohyb zadných končatín príliš krátky, pekná srsť, pekné predvedenie. No za to posledné som pyšná aj na seba.
Dostali sme aj pohár,krmivko a malý darček.