Ohliadnutie za rokom 2012 z pohľadu našich chlpatíc...

03.01.2013 16:34

Tak a je za nami silvestrovské šialenstvo roku 2012. Jessi si to chudiatko odtrpelo. Gina sa nijako mimoriadne nevzrušovala...

A čo by na predchádzajúci rok povedali naše dve psie slečny?

Jessi: "Ja som si to užívala. Pochoda, klídek, bez tabáčiku... Vychádzky, sem-tam turistika, maznanie, plné bruško, škrabanie kožúška. Naučila som sa čím ďalej lepšie žobroniť pri stole, vynucovať si škrabkanie.Mačky v okolí sa majú "na pozore".

Gina: "Konečne moji majitelia pochopili, že sa vystavovať nebudem a výstavy si len pozriem. Tešili ma vychádzky. Z Jessiny som si zobrala príklad a nahadzujem smutný výraz pri stole. Poctivo sledujem mojich ľudských kámošov na každom kroku. Radostne ich privítam aj keď odišli len na 10  minút z domu.Mám povesť usmievajúceho sa psa, lebo sa viem usmievať. No proste mám sa fajn..." 

Čo si želáme do budúceho roka?

Vychádzky, maznanie, plné brušku, ...