Výlet na Pustý hrad

08.08.2011 12:18

Pustý hrad je od nás vzdialený len pár kilometrov, ale kým sme zrealizovali výlet, to trochu trvalo.

Bola to naša prvá turistická vychádzka takéhoto typu. Stále len lúčky a známe miesta...

Naše slečny sa predstavili ako na turistiku stvorené.

Pripravili sme si aj dlhú stopovačku, ale tú sme po chvíli zložili a oni sa pohybovali bez vodítka.

Nadšene stúpali do kopca.

Jessi -  tá sa prejavila ako hotová "terén koza".  A neustále sa dožadovala pohybu - akonáhle sme zastali, začala typicky skučkať:" Poďme, čo stojíme,  nejdeme už ďalej?" Nebolo miesta, kam by sa nevyšplhala bez najmenšieho zaváhania či strachu.

Hradby zlozila lepšie ako ja.

Gina nás istila na hradbách pohľadom zospodu, tá taký adrenalín nemusela. Prekonala sa v prechádzaní dreveného mosta.

Najprv jej akosi nevoňal, ale potom ho prešla celkom dobre.

Na spiatočnej cesta ma sledovala, či zostupujem aj ja. Išla som totiž na konci, tak si ma musela strážiť.

Naozaj platí o týchto plemenách, že svojich páničkov budú s radosťou nasledovať kamkoľvek, len aby boli s nimi.

Zopár fotiek vo fotogalérii.